بسم الله الرحمن الرحیم

از اول عمرم تا حالا نمازم را اول وقت خوانده ام

حجةالاسلام والمسلمين انصاري در مورد اهتمام بنيانگذار کبير

انقلاب اسلامي، امام خميني(ره) به نماز اول وقت، ميگويد:

امام در روزهاي آخر عمرشان ميخواستند بخوابند،

به من فرمودند: اگر خوابيدم، براي اول وقت نماز صدايم بزن،

گفتم: چشم! ديدم اول وقت شد و امام خوابيدهاند!

حيفم آمد صدايشان بزنم ـ عمل جراحي،

سرم به دست، گفتم صدايشان نزنم بهتر است.

چند دقيقهاي از اذان گذشت و امام چشمهايشان

را باز كردند. گفتند: وقت شده؟ گفتم: بله!

امام فرمودند: چرا صدايم نزدي؟ گفتم: ده دقيقه

بيشتر وقت نگذشته است. گفتند: مگر من

به شما نگفتم؟! ـ امام سپس فرزندشان را

صدا زدند كه: «احمد بيا» و فرمودند: ناراحتم،

از اول عمرم تا حالا نمازم را اول وقت خواندهام،

چرا الان كه پايم لب گور است، ده  دقيقه تأخير افتد.

منبع: حيات عارفانه فرزانگان/1

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :

موضوع : مطالب جالب , ,