بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدا کند که بیایید مسافری که نیامد

                          وکوچه کوچه بنازم به عابری که نیامد

دوباره مثل گذشته تمام فاصله هارا

                     غزل غزل بنویسم به شاعری که نیامد

همیشه غربت اینجا فقط نصیب دلم شد

                      شریک غربت من کو مهاجری که نیامد

شکست بغض غرورم در انتظار عزیزی

                      دعا کنیم که بیایید مسافری که نیامد

 



نظرات شما عزیزان:

انصار المهدی (عج) رفسنجان
ساعت11:47---25 ارديبهشت 1394
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :

موضوع : مطالب جالب , ,