بسم الله الرحمن الرحیم

آقا جونم !

 

 ز هـر کسی که گرفتـم  سراغ خانــه تو ؟

ز مــن گرفت نشـــان از تو و نشــانه تو !

یوسف گمشده فاطمه !

به هر کسی گفتم خونه مولام کجاست ؟

یه جوابـی به من داد که شرمنده شدم .

گفت : تو میگی من غلام مهدی ام !

اونوقت آدرس خونه اربابت رو نمی دونی ؟

نگار من ! ماه من ! سید من !

بگو که از که بگیرم سراغ خانه تو ؟

دلم به حال دلم سوخت . بس که هر شب وروز گرفت

این دل غرق به خون بهانه تو .

 آقاجون !

بگو جواب دلمو چی بدم ؟

حرف دل من اینه :

نــــوکر رخ ارباب نبیند سخـــــت است !

شب گر رخ مهــتاب نبیند سخت است !

لــــب تشنه اگر آب نبیند سخت است !

ای منجی و مقتدای عالم کجایی ؟

کـــــی پرده زچــهره می گشایی ؟

مـــا منتظر ظـــــهور هســــــــتیم !

 دلـــــخسته و منتـــظر نشستیم .

ای شـــــاه نظر به ســـــوی ما کن

ایـــــن درد فــــــــراق خــــود دوا کن

یک جـــــرعه ز دیدنت بنــــــــوشان

ایـــــــن درد فــــــراق خــود بپوشان .

هــــر جمعه غــــروب دل خراب است

چـــــون تشــــنه در انتظار آب است

ایـــــن شـــــام غمت بیـــا سحر کن

کــــــام همه شیعیان شــــــــکر کن

آقاجونم !!! نمی خوای جوابمو بدی ؟؟؟

من منتظرت می مونم !!!

نرگس منتظر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :

موضوع : خواندنی ها , ,